maanantai 25. maaliskuuta 2013

Aurinkoa

Huh, onpa taas menny kauan viime postauksesta!

Ihanii aurinkoisii kelejä ollu nyt! :) 




Töissä olin tuos pari päivää ja hevosiaki oon liikuttan hyväl menestyksel. 
Stollen kans ollaa käyty maastos kaverini Viivin kans,hän omalla hevosellaan. 
Stollelle tulee kova kilpailuvietti, ku toinen on mukana ja siinä sitte mennääki toisinaan hieman kovempaa :D Yks päivä, kun oltiin maastos Viivin kans,ni mentiin pitkällä suoralla ja laukattiin koti päin, ni Stollea sai kyl pidellä, mentiin ihan vinossa, kun se ois muuten menny toisen ohi! :D  Hauskaa, Stollellaki välil pääsee vähä revittään :)  Eilen käytii ihan vaa talutuslenkki.

Serenallaki oon ehtiny nyt ratsastaa ja se on ollu tosi kiva, perjantain se oli aivan mahtava, herkkä,kuuliainen, kaikki askellajit meni hyvin, tempo pysy sopivan reippaana ja ennen kaikkee tahti säily, mikä ei oo ain Serenan kans mikään helpoin juttu. Eilen mentiin vaihteleval menestyksel. Se oli joo sillee ihan kiva, et askellajit oli puhtaat ja maltto odottaa,mut paino perjantaita enemmän ohjalle. Siit oon kyl ilonen,et se menee jo pidemmäs muodossa,kun yleensä ollu ihan virkkuukoukkuna ja tullu tyhjäks edestä, nyt ei siitä ollu tietookaa. Helpompi se on ratsastaa hevosta joka on hieman painava kädelle, kun aivan tyhjä edestä. Jokaisella varmaan omat mieltymyksensä, mut ite ajattelen näin. 

Uusii kuvia mulla ei taaskaan oo. Ja ihan tällast normaali eloa elellään. 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti