lauantai 29. kesäkuuta 2013

Tosi kuumii päivii nyt ollu,hevosten laiduntaminen on sen mukaista, menevät päivällä ulos ja yöllä myöhään sisään. Mie oon niille ettin ötökkäloimia, mut en oo löytän niin halpoja, et oisin pystyn ostamaa. 
Pari päivää sit kävin Stollel metsälenkin, se oli ihan reipas,mut laukka ei oikee toiminu. Pehmeemmäl alustal toimii hyvin,mut vähänki jos tulee kovempaa jalkojen alle, ni ei o järkeä laukata,kun on niin löysää laukkaa. 

Serenaaki oon ehtiny liikuttaa n.3krt viikossa, oon ylpee itestäni! 
Siit on tullu kyl tosi kiva. Menee pidemmäl ohjalla ja rentojaki pätkiä löytyy,eilen menin sen kans ilman satulaa monen vapaapäivän jälkeen. Sellasta sil ei oo voinu hirveen kauaa tehdä,kun on aikasemmin käyny niin kuumana, et alkanu hyppiin ja jumittaan ja pitäny vaan päästä kovempaa, eikä oo ollu normaalist käynnist tietookaa, eilen se ei kertaakaa yrittänkää hyppii pystyy eikä jumittanu, hieno tamma! <3 
Sillähän ei edelleenkään sitä satulaa ole. Mut, hyvin sen kanssa on ny pärjänny, oon ajanu sitä paljon,kun se siitä niin tykkää ja sit käyny about kerran viikossa selässä. Serena on luonteeltaan hyvin paljo erilain, ku Stolle. Stollen kanssa voi tehä kevyitä ja rauhallisii mettälenkkejä, mitkä ei tuu Serenan kans kyseeseenkää, jossei sil oo menty eka paria kolmee päivää peräkkäin kunnolla. 
Mut siks mul onkii noin erilaiset hevoset,niiden kanssa kun voi keskittyy erilaisii asioihin ja mennä eri fiiliksellä. 

Oon ollu ärsyyntyny siitä, kun meil parisen vuotta sit siirrettii rannan paikkaa, eikä siin voi enää uittaa hevosia,niin en o päässy niitä uittamaa tänä kesänä ollenkaa, muuten oon niitä uittanu veneestä käsin ja menny kans seläst. 




2009



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti