perjantai 10. toukokuuta 2013

Ihana kevät!

Kevät tuli tosi nopeesti,onneks. Ruohoki kasvanu ihan hyvää kyytii ja tänää oli hevoset ekaa kertaa laitsal tän kevään aikana.
Pidin niit siel ihan hetken vaan ja vauhtii riitti,ku pistin ne tarhaa,Serena laukkas häntä tötteröl ja Stolle häntä hillitysti kaarella ravaili upeeta lennokast raviaan tarhaan ympäri,ihanat! <3

Olin yhteydessä taas n.viikko sit luontoäidin hevosten Ninaan,kun Stollel edelleen pari paukamaa,tosin erittäin pieniä,mut häiritsevät mua ja joka keväinen maansyönti oli tullu sillä taas kuvioihi mukaa. Nina lähetti mulle yrttisekoituksen ja Stolle on syöny sitä nyt 2päivää. Enää en o huomannu sen maistelevan maata tarhas.

Serenal on ollu niit satulaongelmia enkä oo sitä ratsastan nyt hetkeen ollenkaa. Käytii Viivin kans ajolenkillä pari päivää sit Stolle käsihevosena ja vitsi,et Stolle tuli kovaa perässä! Sehän on muutenki paljo hitaampi,ku Serena ni se joutu hölkkäilee melkee koko matkan,saipahan purettuu liiat energiansa ainaki hetkeks.

Stollen kans kävin hiekkakuopil kahlailees ja hypittii puunrunkojen yli,se oli aivan innoissaa! Monista paikoist oon lukenu,et koulusatulal hyppäämiin on aivan kamalaa,mut en mie eroa huomannu. Eihän se tietty tue samal taval,ku vaik yleissatula,mut mulle kelpaa mainiosti koulusatulallaki hyppääminen. Kamalinta on mun mielest mennä estesatulalla koulua, siit ei tuu mitään!
Ei luultavast kisata enää Stollen kans. Ollaan saavutettu kaik,mitä oon halunnu ja enemmänki,eikä Stollel o kapasiteettia enää isompii ratoihi,ni hypitään omaks iloks ja pidetään hauskaa! Kahlaus ja kiipeilymaastot on parasta mitä tiiän,heti seuraavana tulee se,et pääsee nelistään niin kovaa,ku jaloist lähtee ja kumpiki nauttii :)
Haluisin päästä vielä hyppäämää oikeit maastoesteit johonki,Stolle kun tykkää hypätä maastossa.

Palailen taas,kunhan asiaa kertyy. Hyviä maastoilu ja treenaus hetkiä kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti